Reklamacje:
- Towar wysyłany z naszego magazynu jest nowy i w 100% sprawny
Każdą paczkę starannie pakujemy aby znajdująca się w niej zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Niestety jednak czasem z przyczyn od nas niezależnych paczka dociera do klienta z wyraźnymi zewnętrznymi oznakami uszkodzenia powstałymi podczas transportu. W takim przypadku należy sporządzić z kurierem protokół szkody i poinformować nas o sytuacji drogą mailową na adres: phumegawat@gmail.com
Skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie po zweryfikowaniu zgłoszenia.
- Jeżeli okaże się, że dostarczony przez nas towar posiada wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe w procesie produkcji prosimy o niezwłoczny kontakt na adres mailowy phumegawat@gmail.com ze szczegółowym opisem:
- numer zamówienia
- dane osoby zamawiającej
- rodzaj stwierdzonej usterki- dokładny opis
- zdjęcia usterki
Po otrzymaniu takiego zgłoszenia i zapoznaniu się z nim skontaktujemy się z Państwem w sprawie dalszych kroków.
- W przypadku stwierdzenia braku lub pomyłki w dostawie prosimy o kontakt na adres mailowy phumegawat@gmail.com z zawartymi informacjami:
- numer zamówienia
- dane osoby zamawiającej
- rodzaj stwierdzonego problemu (brak/pomyłka)
Zwroty:
Na zwrot zakupionych u nas materiałów mają Państwo 30 dni!
Jeżeli zamówiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, prosimy o informację na phumegawat@gmail.com z podaniem numeru zamówienia oraz numeru konta, na który ma być dokonany zwrot.
koszt odesłania do nas towaru niestety nie będzie zwracany.